Frequently Asked Questions (F.A.Q.)

Ik heb geen PC/laptop, e-mail adres. Kan ik mijn vergunningsaanvraag op een andere manier in orde brengen? 
Ik heb enkel een smartphone/tablet. Kan ik de toepassing My FMB-BMB dan installeren?
Kan ik de toepassing My FMB-BMB ook op mijn Apple Macbook/IMac installeren?
Ik slaag er niet in om de toepassing My FMB-BMB op mijn laptop/PC te installeren. Wat nu?
Ik heb alle gegevens als nieuwe vergunninghouder ingevuld maar heb geen activatiecode ontvangen om mijn inschrijving te voltooien. Wat nu?
Moet ik aangesloten zijn bij een club en hoe regel ik deze aansluiting?
Ik heb na op ‘Nieuwe vergunninghouder’ te hebben geklikt, mijn inschrijving voltooid. Is mijn vergunningsaanvraag dan geregeld?
Ik heb mijn gebruikersnaam en wachtwoord vergeten om in te loggen op My FMB-BMB. Wat nu?
Ik heb de toepassing My FMB-BMB geopend maar kan geen vergunning aanvragen.
Bij mijn inschrijving heb ik de mogelijkheid een foto toe te voegen. Is dit verplicht?
Ben ik verplicht een kopij van mijn Identiteitskaart toe te voegen ?
Waar vind ik de medische documenten / ouderlijke toelating?
Ik heb geen scanner. Hoe kan ik de gevraagde documenten dan toevoegen?
Heb ik een BMB vergunning nodig om te kunnen trainen?
Ik heb een ongeval gehad (op training of wedstrijd). Wat nu?
Hoe kan ik een koersnummer reserveren?
Heb ik een riders’ release nodig voor het bekomen van een BMB vergunning?
Ik heb mijn vergunning aangevraagd, alle documenten toegevoegd en betaald maar ik heb deze nog niet ontvangen. Ben ik nu in orde?
Kan ik de vergunning ook per bankoverschrijving betalen?
Waar vind ik meer info over de tarieven van de vergunningen, de verzekering, bijkomende vergunningen, kortingen enz?
Jullie verzamelen heel wat persoonsgegevens. Wat met mijn privacy?

Partners

Back to top button